Warsztaty w Londynie

2 maja 2018
W dniach 22-27 kwietnia nasi uczniowie wybrali się na wycieczkę – warsztaty do Anglii. Początkowo każdy nieco się denerwował, w końcu przed nami była około dziewiętnastogodzinna podróż, a u celu czekało nieznane. Zwiedzanie metropolii okazało się bardzo wyczerpujące, zobaczyliśmy bowiem: Buckingham Palace, Trafalgar Square, St James’s Park, Opactwo Westminster Abbey, Big Ben’a, 10 Downing Street, Leicester Square, China Town, a na samym końcu Piccadilly Circus. W sumie przeszliśmy około 10 kilometrów!
Kolejny dzień okazał się równie intensywny. Rozpoczęliśmy go od zwiedzania miasta Windsor wraz ze słynnym zamkiem, a następnie zanurzyliśmy się we wspaniałym świecie Harrego Pottera, dzięki wycieczce oferowanej przez Warner Bros Studio. Trzeciego dnia znacznie oddaliliśmy się od Londynu, aby zwiedzić niesamowite łaźnie rzymskie w Bath. Stamtąd przejechaliśmy do owianego tajemnicą kamiennego kręgu – Stonehenge. Ostatniego dnia w Anglii, pojechaliśmy metrem, najpierw na najbardziej rozpoznawalny most Wielkiej Brytanii – Tower Bridge, a następnie do Muzeum Historii Naturalnej, w którym mogliśmy nie tylko podziwiać szkielety dinozaurów, lecz także na własnej skórze doświadczyć trzęsienia ziemi w specjalnym symulatorze, udać się na wystawę poświęconą budowie człowieka lub oglądać skamieliny – a i to tylko niektóre z atrakcji! Można się więc domyślać, iż każdy z nas miał problem ze zdecydowaniem się, co chciałby zobaczyć. Następnie specjalną kolejką udaliśmy się do Greenwich, aby uczestniczyć w zajęciach w szkole językowej.
Na czym polegały warsztaty? Musicie sami wybrać się na taki wyjazd, aby się przekonać 😉 Naszym „pożegnaniem” z Londynem okazał się spacer po parku i wspinaczka pod Królewskie Obserwatorium w Greenwich, gdzie mogliśmy zrobić sobie zdjęcie na południku zero! Po wszystkich atrakcjach wróciliśmy do autokaru, aby powrócić do Polski.
Julek ma srebro!Nasza absolwentka odznaczona!